Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

Οι μαθητές γράφουν...για τους μήνες και τις εποχές

 Ποιήματα και πεζά...

Αύγουστος

Ο Αύγουστος μου ο καλός

είναι ηλιόλουστος.

Κάνω μπάνιο τώρα γω

στην θάλασσα που αγαπώ.

Παίζω τρέχω και γελώ

με τους φίλους μου καλά περνώ

Στο λούνα παρκ είμαι εγώ 

πάνω στην ρόδα τρώω ένα παγωτό.

Του χρόνου ξανά όταν έρθει ο Αύγουστος παιδιά,

Θα πάμε μαζί μια μεγάλη εκδρομή !!!

Κωνσταντίνος Π. (Δ1)

 

Αύγουστος

Αύγουστε, μήνα της χαράς

και της τεμπελιάς

Την τούρτα μου θα σβήσω

και θα το γλεντήσω

Στη θάλασσα θα κολυμπήσω

και τα κύματα θα σκίσω

 

Κωνσταντίνος Π. (Δ1)

 

Αύγουστος

Ο Αύγουστος είναι 

καλοκαίρι στη Σούγια.

Ο Αύγουστος είναι 

ήλιος και θάλασσα με βότσαλα.

Ο Αύγουστος είναι 

ζέστη και παγωτά.

Ο Αύγουστος είναι 

παιχνίδι με φίλους στη θάλασσα.

Ο Αύγουστος είναι 

καρπούζι, σύκα και

σταφύλια στην αμμουδιά.

Κωνσταντίνα Δ. (Δ1)

 

Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Ήτανε Άγουστος κι έκανε

ζέστη πολύ και πήγαμε

για μπάνιο το πρωί.

Ψάχνουμε θέσεις κάτω

στην παραλία να βάλουμε

την ομπρέλα πριν πάθουμε

Τρέχω να βουτήξω τον

αδερφό μου να τον βρέξω

και να παίξω.

Θοδωρής Ψ. (Δ1)

 

Ο  Αύγουστος

Τον Αύγουστο πάω διακοπές

στο χωριό  μου περνάω καλά.

Πηγαίνω βόλτα  με τον αδελφό μου στην πλατεία.

Πάω στη θάλασσα δεν έχει  κύμα.

Παίζω με τον αδελφό μου στην

θάλασσα  βόλεϊ και κάνουμε βουτιές.

Κάλλια Ρ. (Δ1)

 

Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝΑΣ

  Ιούλη μου αγαπημένε μήνα

  πάω για μπάνιο κάθε μέρα

  πλατσουρίζω στο νερό

  και μου χαλαρώνει το μυαλό.

Γιώργος Χ. (Δ1)

 

Ποίημα για τον Ιούλιο

 

Τα τζιτζίκια ήρθαν πάλι

να μου πάρουν το κεφάλι.

Ο Ιούλιος είναι εδώ

σύκα, σταφύλια, παγωτό.

Και στης θάλασσας τον πάτο

βρίσκω ψάρια, μες το πιάτο.

Ω γλυκέ μου Αλωνάρη

θα σε σκέφτομαι Γενάρη.

Ανδρέας  Ξ. (Δ1)

 

Ο Δεκέμβρης

Ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας

που όλοι βάζουνε λαμπάκια

και στολίζουνε τα δέντρα.

Έχει χιόνι και παιχνίδι

στην αυλή κάθε παιδιού

γέλια και φωνές παντού.

Όλοι παίρνουνε τα δώρα

και τα χαίρονται πολύ

ας αρχίσει η γιορτή.

Χάρης M. (Δ1)

 

Ο Φλεβάρης

 

Τον Φλεβάρη χιονίζει πολύ

στη Νέα Πεντέλη πάρα πολύ!

Τον Φλεβάρη ντυνόμαστε 

όλοι αποκριάτικα

και χορεύουμε μικροί μεγάλοι 

στο καρναβάλι.

Τον  Φλεβάρη τρώμε μήλα ζουμερά,

Μανταρίνια, πορτοκάλια και

γλυκά.

Ευάγγελος Δ. (Δ1)

 

 

«Το αξέχαστο καλοκαίρι μου»

Αυτό το καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο. Πέρασα καλά γιατί έκανα πολλά μπάνια στην θάλασσα, έπαιζα με τους φίλους μου, ψαρεύαμε και κάναμε βουτιές. Πού και πού βρίσκαμε και κανένα χταπόδι. Επίσης, στην εξερεύνηση με τον μπαμπά μου είδαμε μια σουπιά, δύο σκορπίνες, πολλούς αχινούς και δύο σμέρνες αλλά μια μέρα τσίμπησε μια σφήκα τον κολλητό μου στο μπούτι, πονούσε πολύ αλλά του πέρασε. Αυτό που μου έκανε το καλοκαίρι αξέχαστο ήταν η εκδρομή στο Ταίναρο και οι παραλίες που κολυμπήσαμε μετά.

Τζανέτος Κ. (Δ1)

 

«Καλοκαιρινές διακοπές»

Φέτος το καλοκαίρι, μόλις έκλεισαν τα σχολεία πήγα με τους γονείς μου και την αδερφή μου στην Κυλλήνη, την Ερατεινή και τα Άσπρα Σπίτια.

 Όταν φτάσαμε στην Κυλλήνη και την Ερατεινή μείναμε σε ένα πολύ ωραίο ξενοδοχείο με θέα στην πισίνα. Πηγαίναμε κάθε πρωί στην θάλασσα και το μεσημέρι τρώγαμε ή στο ξενοδοχείο ή σε ταβέρνα. Το βράδυ κάναμε βόλτες στην πόλη μέχρι να νυστάξουμε.

 Μετά την Κυλλήνη και την Ερατεινή, πήγαμε στα Άσπρα Σπίτια και μείναμε στους θείους μου. Κάθε πρωί πηγαίναμε για μπάνιο και κάθε μεσημέρι τρώγαμε όλοι μαζί. Τα απογεύματα έπαιζα με τα ξαδέρφια μου μέχρι να νυχτώσει.

Φέτος το καλοκαίρι πέρασα τέλεια και ανυπομονώ να το ξανακάνω και του χρόνου το καλοκαίρι !

Ιωάννα Χ. (Δ1)