Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

1. Φοράω τη μάσκα μου στην αίθουσα διδασκαλίας και στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου.

2. Έχω μαζί μου δύο μάσκες σε ξεχωριστό σακουλάκι η καθεμιά και  μέσα σε τσαντάκι που έχω κρεμασμένο χιαστί ή στη μέση μου ή σε εξωτερικές βαθιές τσέπες παντελονιού. Σε αυτό το τσαντάκι έχω και ένα μικρό μπουκαλάκι με αντισηπτικό που θα χρησιμοποιώ πριν φορέσω τη μάσκα μου μετά από κάθε διάλειμμα.

3. Έχω δικό μου μπουκάλι με νερό ή παγούρι και όταν τελειώνει το γεμίζω από τις βρύσες.

 ΠΡΟΣΟΧΗ! Απαγορεύεται να πίνω νερό κατευθείαν από τις βρύσες.

4. Έχω μαζί μου όλα τα απαραίτητα υλικά μου για το μάθημα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν ανταλλάσσω αντικείμενα με τους συμμαθητές μου.

5. Κρατάω αποστάσεις, μιλάω με τους φίλους μου αλλά αποφεύγω τις στενές επαφές στα διαλείμματα.

6. Δεν βάζω τα χέρια μου στο στόμα ή στη μύτη και τα μάτια μου.

7. Αν δεν νιώθω καλά το πρωί, το αναφέρω στους γονείς μου για να ενημερώσουν το γιατρό και το σχολείο.

8. Στο κυλικείο περιμένω σε σειρά κρατώντας αποστάσεις εκεί που θα μου υποδείξουν οι δάσκαλοι του σχολείου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ